fuck detta

Har varit typ världens sämsta bloggare men det beror på att jag har världens jävla gymnasieångest..! Jag tänker oficiellt skita i gymnasiet, nej eller inte.

Just nu väljer jag mellan Spyken, Heleneholm, Rytmus eller Medie. Och jag ska gå antingen estet bild eller estet musik. Det jobbigaste valet jag har är att välja just det, om det ska bli musik eller bild. Och döda mig så svårt det är...

Nu ska jag skriva av mig, typ allt som hänt sen jag började gymnasieleta. Varför vet jag inte, känner för det bara. Läs inte detta, ni pallar nog endå inte.

Först så var jag, Sol och Rebecca på gymnasiemässan i Malmö. Riktigt kaos, som värsta marknaden när de försökte ragga upp folk till alla olika skolor. Det var en som tyckte vi skulle gå där för att där gick bara killar så vi kunde få en massa killar, en annan skola där mitt program bara fanns i Göteborg så han sa att jag kunde åka upp dit och bo i hans garderob och gå där, en särskola som tyckte vi skulle gå där (tack liksom..). Sen en som sa att hon hade både estet och ekonomi, sen när vi kom dit så hade dom uppenbarligen inte det osv osv osv osv.

Sen åkte jag dit med kära moder, men då hände väl ingenting speciellt, men sen rensade jag ut som fan mellan alla gymnasium jag tänkte på från gymnasiemässan, så slängde typ tio och hade tre kvar.

Sen har jag varit på öppet hus på alla de tre nu. Rytmus verkade awesome, men där gick bara hundra elever. Meide var faktiskt bra, ligger bra i västra hamnen men lokalerna var skitfula. Dessutom går jag hellre musik så vill gå på Heleneholm, men det känns som att alla är liksom Freddy Mercurys där, känns lite överkurs liksom. Så nu hoppas jag på spyken. Annars skiter jag fan i hela grejen, och går typ natur.. på typ polhem. Usch nej, fan det var inte ens kul.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0