Hej kära internet

Min blogg är rosa och fluffig nowadays. Hittade denna gullliga designen @ Emma & Kinga (länk finns i menyn!) och var så trött på min gamla så den här pryder min blogg tills jag orkar göra en egen hihi.
Den får hela bloggen att se ut som sockervadd typ, fett plus.
Även om bilden på mig inte är särskilt awesome, tog första bästa bara, byter den sen.

Så, nu när hela bloggen ser ny ut så ska jag försöka bli en lite bättre bloggare och typ uppdatera lite mer än liksom en gång per år. 

I alla fall, har legat hemma hela veckan och varit sjuk, äntligen frisk nu men så rastlös att jag dör. Inte pluggat någonting heller, haha så jävla kass. men typ ritat en massa - det kanske kommer upp något sen. Nu ska jag göra något värt. Hejdå.


random pic från jul typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0