17:43

Min dator funkar igen! :D Först blev det virus för jag kollade film på någon skum sida, så kom det någon "trojan horse blabla" in i min dator, så jag la över alla mina filmer, bilder och program på en lös hårddisk, sen idag testade jag datorn igen så kom det upp något från virus programmet, så klickade jag YES så dog datorn av någon slags system crash, sen funkade den helt plötsligt igen, och nu har jag lagt tillbaka alla bilder o.s.v. och nu har jag en dator igen.
Inte för att någon kommer förstå det ovanstående, men det spelar ingen roll; min dator funkar igen!








Kommentarer
Postat av: Angelika

Visst äre skönt att ha en fungerande dator? :P

2010-10-21 @ 16:50:13
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0