såhär ser jag ut idag


Ursäkta denna geekiga bilden, men jag har så jävla tråkigt. Rastlös som fan efter att sitta still typ hela dagen.

Iallafall, denna bilden visar mitt liv idag. Halvsminkad eftersom jag hann sminka mig lite innan pappa berättade att vi inte skulle åka till skolan pga snön. Gått runt med mascara på ena ögat hela dagen. Sen har resten av min dag gått åt att plugga religion och 50-talsmusik. Men nu blandar jag ihop hela skiten och tror att Jesus och Muddy Vaters var typ samma kille. Nej jag överdriver men bläh, jag är död och förvirrad. Sen har jag ritat en massa och gått ut med min hund i snön. Hade typ sju lager kläder på mig och frös endå.

Imorgon har jag musikprov och livräddning i skolan. De borde fan ägna hela FFML's hemsida till mitt liv.
Men nu ska jag kolla Hollywoodfruar. Maria Montazami ♥

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: bläckswääärdish

i love you. du är lagom bra

2010-11-29 @ 21:49:10
URL: http://heartskippedsomebeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0