Avada kedavra

http://geniusbeauty.com/wp-content/uploads/2010/08/Emma-Watson-short-haircut.jpg

Fett snygg brud som jag glott på i två och en halv timme, dock var hon långhårig då och hade sin gingervän och sin glasögonvän med sig. Yes, jag har varit på Harry Potter. Yes, jag är HP nörd som fan. Riktigt awesome filmer ju. Såg den med Rebecca och vi typ dampade runt hela tiden. Hon är nämligen lika HPgeekig som jag är.
Filmen var lovely, skulle bara Johnny Depp varit med skulle den vara perfekt. Ni som är Harry Potter fans, erkänn att Johnny passat bra i rollen som R.A.B?
Men fett tråkigt att inte få se den först. Tills nästa kommer i juli får jag fan se till att bli känd så att jag får gå på galapremiären..

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0