Kissiesnack

Har inte bloggat på snart tre veckor, ajajaj - inte helt okej. Men nu ska jag ta tag i det igen och jag måste bara säga en sak - Jag kollar på B&Tshow nu, Kissieavsnittet (yes jag är segast i världen, har inte sett det än) och fyfan jag garvar sönder mig! Hon är ju asball!

Herregud man fattar ju att hon driver! Ingen människa med någon som helst självrespekt skulle ju sätta sig i TV och bete sig sådär. Hon spelar ju på rollen eftersom dom bjöd Kissie och inte Alexandra. Så sitter Tyra där och ba; "Men ska du inte slå mig?! Vavavav ska du inte slåss?! V-v-vva-arför tycker du inte om oss?"
Och när Kissie ba;"Men Gud nej, man kan ju inte vara fet i bloggen!" Asså. Jag. Dör.

Fast Bella är grymt cool, hon är ju proffsig som programledare - vilket Tyra inte var. Fast jag tror endå att de tre bestämde innan showen hur de skulle vara, och om inte så är Kissie hur modig som helst som sätter sig där och kör hela grejen.


Och det är klart att hon är nervös, som hon gungar på stolen haha, men vem hade inte varit det? Vara med i TV (webbtv men endå same shit) och prata med två personer man inte gillar och som uppenbarligen inte gillar en heller.

Det jag försöker säga är att hur mycket man än stör sig på Kissie så lyckas hon ju så bra. Hon är ju underhållning och fyfan vad hon är rolig.











Kommentarer
Postat av: VICTORIA ★

Fin blogg :D

2010-05-17 @ 20:22:47
URL: http://vii2ria.blogg.no
Postat av: ninnie

mycket fin blogg :) men måste säga att jag tycker kissie/alexandra är äcklig, hon har ingen som helst respekt för andra människors mående.. plus att hon påstår att kissie är en "figur" något alexandra inte är, HAH man ser klart och tydligt att kissie spglas rakt igenom henne i allt man ser..

2010-05-17 @ 21:44:58
URL: http://ninnielinneaa.blogg.se/
Postat av: felicia

hon är dum i huet.

men hennes blogg är king , hahah älskar den ;o .

vafan jag har inte heller sett avsnittet ;o.

2010-05-18 @ 20:59:23
URL: http://dinbarbie.blogg.se/
Postat av: monika

De va en liten rackare...din? :)

2010-05-21 @ 13:41:09
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0