Sommarlov 2010 (vanligaste rubriken i bloggvärlden @ the moment)

Mitt åttonde år i skolan är över och det är obeskrivligt skönt Däremot har bloggen fått lida efetrsom vi jobbat mycket med avslutningsshowen senaste tiden och jag har gjort en massa annat bus också. Här kommer lite bilder från dagen, men min kamera fick inte arbeta så flitigt efetrsom det började regna efter typ 20 minuter menmen. alltid något liksom.







Ja, lite bilder. Told u so! Nu ska jag dra och fota lite nya kläder jag köpt sen ska jag laga mat. Fast först ut och förstöra mina lungor lite. Höres.









Kommentarer
Postat av: felicia

sånt smaaaaaaaaaajl ;o. hahah gölligt :).

2010-06-14 @ 21:35:27
URL: http://dinbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0