storbloggarna


"Vad tycker du om storbloggarna?"

Fick frågan som sveriges alla bloggare redan svarat på, men har man tråkigt så tar man vilken blogginspration man än får, ait?

Egoina: Kanske inte räknas till storbloggarna men i mitt fall gör hon det för hon äger och detta är min blogg så nu ligger hon högst upp på storbloggarnalistan. Ha, makt!
Kissie: Seriöst, Sveriges smartaste nittonåring. Rent karriärmässigt har hon ju lyckats grymt bra. Sen vilka åsikter folk har om henne, skitsamma. Men vet ju inte om det är en roll eller inte, men jag tror inte det är det. Och jag blir så sura på folk som verkligen tror på allvar att hon är seriös när hon provocerar så otroligt öppet. Fast egentligen ska ju varken jag eller någon annan säga att det är si och så när det gäller Kissie, för ingen känner ju henne.
Kenza: Rätt tråkig blogg, men satan i gatan så snygg hon är. Och jag vill ha henns liv.
Dessie: Jättesöt, men ja.. dålig bloggare. Ointressanta inlägg, dålig uppdatering osv.
Paow: Jag vill umgås med henne, hon verkar ju vara så sjukt ball! Och även fast alla andra klankar på den, så diggar jag hennes klädstil.
Blondinbella: Läser inte ens hennes blogg, men hon verkar vara väldigt härlig även om hon leker lite mycket präktig och mogen.
Tyra: Enda storbloggaren jag inte gillar, hon verkar falsk, oproffsig och jag blir arg bara jag tänker på henne och AGH. Nog om henne.
Amir: Min absoluta favoritbloggare innan. Jag och Zara låg och skrek i telefon med varandra när han svarade mig på msn en gång för långe sen. Men nu är han bara... ointressant.
Foki: Jättesöt, falsk, tråkig, jättesöt, leker förebild, tråkig och söt. Och tråkig.


Fast jag tror att allihopa är falska, jag tror de planerar bloggbråk och jag vet att de hittar på saker för att få läsare och att hälft
en av Sveriges ungdomar är avundsjuka på dom. Men seriöst, det är ju det som är kul. Drama för the win liksom.








Kommentarer
Postat av: m.♥

vad heter egoinas blogg ?

2010-07-15 @ 01:42:57
URL: http://babiilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0