Jag längtar till...

... skolavslutning om en vecka och en och en halv dag
harry potter 7 premiären om någon månad
konfirmation om 31 dagar
konfalägret veckan innan det
nytt kameraobjektiv, när jag har pengar dvs 122892810.75676757.999898 år
min födelsedag om 9 månader och tjugoåtta dagar
julafton om 6 månader och 22 dagar
Och sommarlovet 2010. Bara en vecka och en halv dag kvar, och typ en timme. Peppeppeppepepeppepepepepeppepepepe!

Fast just nu längtar jag till att jag ska gå och lägga mig, om ungefär sådär en halv minut. Jag skrev fan precis ett inlägg om... ja, ingenfuckingting. Herregud jag behöver sova..


Bilden togs precis. N av med sminket sen däckar jag.









Kommentarer
Postat av: felicia.

söt är du också ja .<3

2010-06-06 @ 21:18:19
URL: http://dinbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0