Vi är olämpliga


Haha, ett av gårdagens roligaste. Natten och kvällen igår har spenderats med några av världens bästa; Sophia, Ekwall, Sol och Rebecca. Så tänkte vi ha lite kul och fokusa en bild på bilddagboken. Den enda vi hittade på oss var bilden över (inte för man ser så jättemycket) från i somras någon gång. Sen så blir den nertagen haha. Folk får liksom fokusa bilder på sig själva i bh och vi får inte fokusa denna. Men nu har jag ett nytt fokus iallafall..
Annars var det typ myskväll, smsroulette och sånt. Jag har skickat sms med texten typ; jag ska misshandla dig eller fan vad jag ångrar mitt senaste ligg.. till typ halva min kontaktlista. Och några grymt mycket värre som jag dock inte tänker skriva ut här höhö. Så grymt roligt när folks enda reaktion på ett konstigt sms är; din mamma! Haha, kill me.

















Kommentarer
Postat av: sophia

ahahah juste miguel bah din mamma :@ ahahah sen när vi ringde han x) <3

2010-01-23 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0