Peace pose



Osminkade bilder här ja. Med smutsigt hår på det. Mumsigt värre. Har kommit att tänka på att mitt hår alltid blir ljusare i cambilder än vanliga bilder.. Sjukt konstigt haha. Har varit på utvecklingssamtal med skolan imorse, och sen pluggat resten av dagen. Nu ska jag bara duscha och fixa mig sen bär det av till våra grannar och Mia ikväll.


Kommer bli helt konstigt att börja skolan nu, men endå kul. Och innan dess kommer jag ha en överhärlig helg så det är lugnt för mig. Nu ska jag dra och kolla om mitt simkort har kommit på posten! Har varit utan mobil i typ två månader. Känner mig riktigt handdikappad kan jag meddela!


















Kommentarer
Postat av: sophia

ahw sötenosen :D haha KVINNA RING MIG NÄR DU SER DETTA !!! <333

2010-01-07 @ 17:12:03
Postat av: Johanna:)

såg din kommentar, tänkte bara skriva tack hehe :)



söttjej där !:)

2010-01-30 @ 21:13:46
URL: http://johannaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0