Jag älskar mitt liv

Shudelu alla svenskar! Jag är hemma nu, eller ja det har jag ju varit ett tag, kom hem dagen innan nyår. Men min resa skriver jag om sen när jag har bilder och sånt på min egna dator. Just nu sitter jag bredvid Sophia, hon har totaldäckat - funderar på att börja rita på henne med en tuschpenna, om jag hittar någon. Sen kommer snart Sol, vilket är bra för hon har med sig en sak till mig så jag ska bli glad. Okej, det är jag redan, även fast filmen som jag, Mia, Gunnar och Eddie såg igår var kass...

Menmen, nu är det 2010! Kommer bli så bäst! Jag har världens i särklass bästa vänner, jag kommer få ett jobb (nästan säkert nu!), vilket betyder peeeeengar, sen är det underbara Afrika, och i sommar blir det antagligen Grekland, eller möjligtvis Malta med min Favorit (som passade på att dra till Gothia precis när jag kommer hem, den lilla ungjävelen :( ) och sen konfalägret och allt! Så fort mitt hår växer bara någon centimeter till så jag kan sluta med äcklig härförlängning så är allt perfekt! Over and out. NU VAKNADE SOPHIA! :D
















Kommentarer
Postat av: mia

då kan jag väl få ditt löshår när ditt hår har växt ut ? (A)<3,

asså du sticker t afrika och lämnar mej är :'( , jag kmr sakna diig asa mkt gumman ;'( <3,

2010-01-13 @ 16:12:27
URL: http://miiaamoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0