BIG SMILE!



Haha, något i stil med såhär såg jag ut idag, kanske lite mer realistiska lacktights och lite mindre huvud men nästan i allafall, haha. Har man brist på kamera så har man.


Har solat solarium idag. 50 spänn rakt till ingenting, blev inte brun alls - fuck MEDDO. Och sen tränade vi, altså jag och favorit, några timmar innan det blev hem.

Nu ska jag sova, för annars somnar jag på tangentbordet, jag är sjukt trött ungefär alltid nuförtiden. Men trots det så har jag två anledningar till att va glad;
1. Jag fick 23/23 på mitt senaste SO-prov!
2. Och för att jag fick det så ska jag få en svart tjockishalsduk av mamma!

 



Kommentarer
Postat av: lukes

hejsan, Har du sett Avatar? Jag har i alla fall inte sett den och jag undrar om den är värd att se eller om jag ska skippa den? :)

2010-02-02 @ 14:07:16
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: evelina hansson

Har du oxå snöoväder där du bor? :(

fin blogg:)

2010-02-03 @ 08:24:14
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0