You and me, and a bottle of wine

Senaste dagarna har jag gjort många saker jag aldrig tidigare gjort. Kollat Timbuktu i Helsingborg, haft allsång med folk från en svensexa på ett proppfullt tåg mitt i natten, brutit oss in på ett bad och badat nattbad med mycket underbara människor, ätit mcdonalds frukost 5 på morgonen (som i princip var en ut och in vänd cheesburgare, besviken till tusen) och snott massa killars kläder, skor och moppehjälmar när de badade i iskallt vatten sent på kvällen.

Jag har haft galna och riktigt roliga dagar sen jag kom hem från stugan ohja! Men jag har vänt på dygnet helt, vaknade precis. Inte okej. Nu måste jag städa mitt rum innan mamma typ avrättar mig.


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0