Last christmas i gave you my heart tralala





Käääära lillasyster Astrid. Om du läser min blogg ser du att jag lånade din kamera idag. Förlåt,. men desperate times calls for desperat messaures. Och jag är i desperat behov av en kamera. Nu ligger den (nästan mohihii (6)) orörd på köksbordet. Peace out.

Dagen har varit riktigt härlig. Först skolan, jag och Sol drog in till Stan - träffade Carro där. Sen drog vi tillbaka till skolan och Sol var störig som väntade på att det blev grön gubbe. Så vi kom fram till att vi inte borde få umgås när jag är trött och hon är hungrig för då bråkar vi. Sen efter skolan så drog jag in till Malmö med Zara. Vi drog till Espresso House och jag åt en asgod muffins och satt och var onyttig med chailatte och cigg när Zara var sån nyttig människa med Juice och räkmacka. Sen drog vi hem till henne, och jag lånade hennes papaps skor. De var mjuka hahaha. Och nu sitter vi hemma hos mig, käkar kalla fiskpinnar och lyssnar på julmusik. Och Zara är lycklig för jag lärt henne hoppa som en struts så nu hoppas hon runt min köksbord och sjunger happy namnsdag någonting. Jag har verkligen normala vänner, fyfan.





















Kommentarer
Postat av: Amalia

jättefin blogg! :)

2009-11-21 @ 10:24:51
URL: http://aaamaliia.blogg.se/
Postat av: - E M I R A -

tack!

du med söt! :)

2009-11-21 @ 16:10:39
URL: http://emiraalijatiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0