Crunchy creamy cookie candy cupcake


Gissa vem som är så bänkad på bio den fjärde mars?

Hahaha, filmen verkar vara skitkass, men det ger jag fan i, JOHNNNYYYY ♥
Idag har jag inte gjort något speciellt. Eller jo, nationella i svenska men det var inte så big deal som jag trodde, det gick rätt bra tror jag, man skulle typ bara snacka lite om några texter.
Sen bara dragit hem och pluggat (pluggat betyder snacka skit med Rebecca över facebook, leta sommarjobb och övertala mamma om att låta mig festivala i sommar) till provet vi har imorgon. Vårt slutbetyg i Samhällskunskap. He he he... kill me. Nu ska jag plugga (och i detta sammanhanget betyder plugga leta efter smycken att beställa hem och typ knarka we♥it och cheezburger hehe) jättebra i typ några timmar innan jag däckar. Haaaade fint!

UPDATE:

Hahahahah hittade denna när jag surfade runt lite innan, så jävla awesome att den måste upp här. Min nya favortlåt fiiiiiiifan.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0