Idiota

Detta hände för några dagar sen vid alla små husen på Stortorget där partierna raggar väljare:
Jag:
Hej, vi ska ha Skolval så jag skulle bara vilja ha lite info om era åsikter och punkter osv.
Piratpartist på Stortorget i Lund: Ja, vi tycker att man ska få ladda ner. Vi är för Integritet.
Jag: Okej, men det är det liksom det enda ni står för?
Piratpatist: Nej, såklart inte. Vi tycker t.ex. inte att man ska avlyssna folk på telefon och via sms.
Jag: Men har ni inga andra punkter? Vad tycker ni inom typ invandrarpolitik och äldrevård?
Piratpartist: ... Ja... Man ska ju inte avlyssna dom heller!







Kommentarer
Postat av: Angelika

HAHAHAHAHA!!! Han/hon vet mkt ^^

2010-09-20 @ 12:43:01
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0