daddyday

Tumblr_l77nq1ewo51qbvgf5_large3566416228_a42b9a5206_b_large
Random bilder.


Fars dag idag. Grattis Far. Pallade dock inte åka och köpa något, har inte pengar till det heller för den delen så han fick en teckning och får nöja sig med det. Sånt blev han ju glad för när man var liten så nu får han ta det hähä.

Min syster tvingade mig att kolla på Ensam Mamma Söker. Det mest pinsamma programmet någonsin typ. Jag fattar verkligen inte hur de killarna kan ställa upp på det. Och sen sitter de små barnen där och bara; "Jag har ätit en snigel hähä" så ska alla tycka att de är SÅ gulliga. Det är typ bara såna program och Sverigedemokraterna som får mig att skämmas över att vara svensk. Era intresseklubb sprängdes bigtime nu, eller hur?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0