Greetings from Littleland


Kaos
Sol bolar till Gossip Girl, för Nates mage var så fin.
Blondiner
Stående böghög
Carolin ♥
Stående böghög igen
VAAAAAAAARFÖR ÄR SOL SÅ GLAD?
Bianca, Elin och Jag.
Dans
W-W-W-WORK IT ERIK!
Michelle ♥
Natt
Byggare Bobin, Carro & Jag
Sötnosar - Nilo och Sol


Ett fåtal av bilderna från Gamleby, jag tog typ 600 bilder bara under sista dagen så jag orkar verkligen inte lägga upp mer. Sista gången vi var där. Så sorgligt. Kommer sakna den sjukt fettfyllda maten, det otroligt skumma trollet på taket av ICA, att dra ut på nätterna, rökbryggan, det rutiga golvet - herregud jag kommer fan sakna hela den jävla lilla hålan! ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0