Nattbloggning


5 fullkomligt onödiga fakta om mig.

1. Jag har helt cepe tvångstankar - typ jag måste alltid göra allt två gånger. Så om jag t.ex. häller upp vatten i ett glas och jag tänker på att jag häller med höger hand så måste jag sen hälla lite med vänster hand, och nästa gång vänster först och sen höger. Annars blir det orättvist för vänster...
2. Jag tänker alltid på en massa korkade val, typ vad hade du gjort om... eller vad skulle du välja av... och för det mesta är det bara sjukt korkade alternativ som typ; skulle jag helst bli en höna eller en vattenkokare? eller ibland bara såna saker som egentligen är fullkomligt oviktiga, som typ; skulle jag helst ha kvar penslen eller suddet i paint, om jag avr tvungen att välja? Och det är så onödigt, för jag måste ju inte ens välja, jag har ju båda! Endå går jag i dagar och typ funderar på det.
3. Jag har tappat mitt ena pärlörhänge någonstans i mitt rum.
4. Därför måste jag städa mitt rum imorgon, för jag måste ha det örhänget för jag har inga andra pärlörhängen.
5. Om jag skulle välja mellan att vara en höna eller en vattenkokare så skulle jag vilja vara en vattenkokare, för de kan ha söta mönster...

















Kommentarer
Postat av: emina :)

SNYGGA UNGE!

vi ska träffas snart.

love tooooo u ! (L)

2010-01-06 @ 07:07:40
URL: http://emiinah.blogg.se/
Postat av: Malin

Fint hår du har:)

2010-01-26 @ 23:46:01
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0