om mig

Jag är världens mest fantasilösa bloggare, kör på samma fina lista som alla andra nu i december. Men bättre att skriva skumma inlägg om typ mina syskon än inga inlägg alls, eller hur?

Detta första känns dock väldigt dumt (att beskriva mig själv) om man läser min blogg så vet man nog redan vem jag är liksom... Men skitsamma, nu kör vi.

Ful bild från i somras men som får vara med här, mest för att jag ser så cool ut.
Eh, ja om mig. Jag heter Ingrid, går på kunskap i Lund. Skum skola men har typ inga lektioner så det är lugnt. Ska gå estet på gymnasiet, antingen spyken eller polhem. Bor ute på landet, på en gård som är 500+ typ och det var rätt okej tills de la ner min busshållsplats så att man måste gå i flera år för att ta sig därifrån. Bläh varför ska jag göra denna listan jag vet ingenting om mig. Jag ska gå polhem och går på landet, fin info liksom. men ni får ingen mer fin info om mig, för nu ska jag ut på balkongen sen ska jag sova. Hörs imorgon.









Kommentarer
Postat av: Nattiis

I know:)

2010-12-02 @ 15:44:37
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0