Mina rädslor

Skulle varit uppe den 26 december.

Typ allting.
Haha, seriöst jag är rädd för mörker, skräckfilmer, alla filmer typ, barn, när folk ögar mig, hästar osv osv osv osv.

http://lenacarin.angslycke.se/wp-content/uploads/2008/04/6234937_c017d63ea9.jpg
Jävla monster :( Stor, tung, kan trampa ihjäl en, bita ihjäl en, sätta sig på en, skita på en, sparka en och sen kan de fan säkert spruta eld och strypa en också.

Haha sen min största rädsla kan jag egentlien inte skriva här för läser någon det som inte borde läsa det så är jag typ död nästa gång jag går ut. Nu ska jag sluta svamla. Jag ska istället vara världens tönt och börja plugga svenska haha, herregud skaffa ett liv Ingrid...
Ha fina mellandagar och köp allt ni ser.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0