Mina drömmar

Skulle varit uppe den 15 december.

När jag var liten drömde jag alltid om att bli delfinskötare eller sångerska (eller att bli som Maria i Sound of Music. Gud vad jag var en töntig unge..), och det ena har jag kvar endå. Sång dååååva. Asså jag vill göra vad som helst inom estetik egentligen för det är det jag älskar. Jag struntat i vad det blir men jag drömmer om att bli något inom konst, foto eller musik iallafall.
Hamnar jag på ett kontor någonstans så kan ni förutse att jag hänger hänger mig från kontorsfönstret eller stryper mig själv med en datorsladd eller något.
Mitt drömliv är liksom att gå ut gymnasiet - köpa en liten vindslägenhet i Paris och bara springa runt och hippia mig i några år innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra, och då ska det vara något som jag älskar.
Som de jobben jag snacka om däruppe, men hur många lyckas inom dom jobben egentligen? Så jag ger väl upp.
Det jag vill mest är ju dock att typ åka tillbaka till 60/70 talet och vara hippie på riktigt, i riktig Hair anda, men lite realistisk får man kanske va. Sorgligt nog. Woodstock liksom.
Men just nu är det jag vill mest att komma in på Rytmus Gymnasium i Malmö, linjen Singer/Songwriter. Wish me luck...


Haha, mangabild. Men hittade ingen annan på en en tjej vid en keyboard.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Noahb

Svar:Tack

Jag bara älskar din header

2010-12-20 @ 08:09:48
URL: http://noahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0