I hear your heartbeats as your raindrops fall

Endå rolig fredagkväll igår, till en början iallafall. Mötte upp Sofie i Malmö och vi drog till Sol. Där var hon, Felice, Kim och Rebecca och sen kom det massa olika folk under hela kvällen.
Tack för kvällen allihopa. Orkar inte dra hela alltet i detalj men hade skitroligt hela natten tills det blev sånt drama på slutet. Någon slog ner någon, någon tog någons iPhone, mitt smink, Rebeccas smink, busskort, parfym och pengar. Jävligt mogna människor.
Sen sov jag, Kim, Sofie, Felice och Lizzie hos Sol. Gick upp skittidigt och följde Lizzie till bussen och köpte kakor, sen hem och dega hos Sol resten av dagen typ innan jag drog till Lund.

Nu har jag har fått en tidig julklapp av min käre broder så att jag kan köpa nytt smink. Awesomeness. Fast jag är sjuk och har hosta som in i. I alla fall, nu ska jag kolla klart på en dålig film på femman. Ha det fint!











Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, inte alls kul att se :(

2010-12-18 @ 23:38:57
URL: http://hoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0