äntligen loooooooov


Världens coolaste matgubbe - Fanny sjunger - Skumma typer - Show - Mjölad Rebecca - Patrik är DJ - Lizziekissie och bianca - folk - ♥ - vår klass gjorde bästa julgranen! - mer folk - Mjölad Robin - Bildprojekt; Identitet - Ego - Samlingen

Jullov och två dagar till jul! :D nej, jag räknar inte in idag. Helt okej dag, musikalgruppen gjorde sin teater och musikshow, bakade pepparkakor, tävlingar i idrottshallen och massa skumt.

Sen fick vi betygen och när vår lärare delade ut dom så sa hon typ; detta kuvertet ska gå till klassens sportfåne! och så skulle vi alla gissa innan hon delade ut det. Och gissa vad jag var? Klassens diva. DIVA!? Jag har fortfarande inte släppt det, jag är fan inte divig...

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Tack så jätte mycket, och detsamma. Jag gillar verkligen färgerna på din blogg! Och jA! Harry Potter är verkligen bäst! :) Kram!

2010-12-21 @ 23:15:00
URL: http://onlym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0