8 dagar till jul ♥

Haha oj... den där listan ja. Men vafan jag löser det, alla saker, ska upp de kommer bara komma på lite fel dagar!
Snön kom ju tillbaka idag, och jag känner som en liten skitunge som klagar nu också eftersom jag klagar när den försvann, men fyfan vad jobbigt det är!
Jag fick sitta kvar i skolan i typ flera timmar efter vi slutat för jag kom inte hem eftersom mina päron var insnöade och inte kunde hämta mig. Inte okej. Alls. Men jag är hemma nu i alla fall, frågan är bara om jag kommer ut imorgon. Det måste jag, för min mammas julklapp är hos Rebecca haha...
Jag har världens jävla gymnasieångest nu! Hittade en skola innan idag som är helt perfekt och jag är kär i den, Rytmus tror jag den hette och låg i Malmö, Möllan. Men man måste göra en audition för att komma in och oh herregud jag dör bara jag tänker på det. Så det blir väl att vara mainstream och köra på polhem då. SKJUT MIG.

Nu ska jag gå ut en sväng och förstöra mina lungor. 


Såhär ser jag ut idag. Eller nej, det gör jag inte men jag pallar inte ta en ny bild.
Dessa bilderna är skitgamla, men det vet ju inte ni.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; gud, vad det tvunget att sluta så här? ;(

Blir lätt irriterad.

Leta vidare och skicka sedan sidan till mig :)



kram på dig

2010-12-16 @ 21:03:56
URL: http://svaahnen.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; hihi tack! fett nice var din header" :)

2010-12-16 @ 21:12:13
URL: http://lisaapersson.blogg.se/
Postat av: Sara

tack :)

2010-12-16 @ 22:01:11
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0