Dagens ilandsproblem

Jag lånade ut min telefonladdare till sofie, och under tiden hon hade den lånade jag min brors för att ladda min. Jag tappade bort den (hehe oups) och var då tvungen att ge min bror min laddare. Jag har letat igenom hela huset idag och hans laddare finns ingenstans, och han befinner sig nu i lund. Med min laddade. Hääääängde ni med?
Skitsamma, in conclusion; jag har ingen laddare och min mobil har typ 6% batteri. Awesome.

Nu ska jag kolla Toy Story 3 och Despiceble Me bara för att.
Ni får kolla på dessa awesome t9 problemen från den här hemsidan.












 


Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vilken cute blogg jag trilla in i! :)

hur är läget?

2011-01-11 @ 01:20:18
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

SV: haha, ja men det var nog allt tråkigt nog:P Han gör bra låtar men han sjunger inte bra live! Allt bra med dig idag?//Sofia:D

2011-01-11 @ 15:49:39
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0