psalm/duett/hugs

Jag är konfirmerad! Förlåt att bloggen fått lida, men lägret har pågått i tio dagar och sen hade vi övning övning övning hela denna veckan. Men nu är det snart över, bara en gudstjänst till imorgon.

Bilder kommer bara från själva gudstjänsten idag, från lägret kommer kanske någon annan dag, annars glo in på Facebook - där finns alltid allt.



Men nu när jag är hemma igen så ska jag förbättra mitt bloggande. Speciellt eftersom jag fick en underbart makro-objektiv i present.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jezzi

sv: hahaha ja det låter jättebra! :D Jag saknar dej och alla äventyr! :D haha citat ur dagboken:

"Jag är hos Ingrid nu! Vi va på bio innan, det satt jättekonstiga killar bakom oss. Dom ba: Vi kallas inte hingsten utan andledning!" och så vifftade de på sina håriga ögonbryn - och vi blev skiträdda! (men vi skrek inte :))



:D<3

2010-07-10 @ 21:36:58
URL: http://hofosho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0