Mimmi + Pippi + Duva


Gårdagen: Precis efter jag fick min mobil !!!! (L) så drog jag till Bjärred och träffade Mia och Gunnar. Hade askul, typ åkte pulka och hade snöbollskrig och en massa skit. Sen vid typ tio något drog jag hem. Tack för överhärlig kväll älsklingar!
Idag: Vaknade precis, märkte att mina föräldrar har stuckit så jag har inget att göra idag. Eftersom de int ekan skjutsa mig då altså, inte för att jag ska umgås med mina päron. Så idag blir det att hinna med allt jag inte han igår. Typ städa mitt rum. Men först ska jag ut i det övervackra vädret!!! Så fint, snö och övermycket sol, jag älskar det!

















Kommentarer
Postat av: mia

hahahah omg finaste bilden , skicka den t mig ?? <3

hahahah duva ögon , va dem så stora :o , hahaha gunnar måste e detta .<p

2010-01-08 @ 12:11:40
URL: http://miiaamoberg.devote.se
Postat av: Gunde

Hahah fett dom fan

2010-01-10 @ 02:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0