Bombastic!


Bilder från hemma hos Mia igår, övernice kväll. Men orkar inte skriva mer om den. Det var första konfaträffen idag! Faktiskt helt okej, även om gudstjänster blir smått tråkiga i längden... Efter åt åkte jag, Gunnargurka, Miaketchup och Eddiemango in till stan och luffade runt där. På centralen träffade vi världens ballaste kille haha!
Han kom fram och bara; Asså jag MÅSTE få fråga er någonting!
Vi: Okej?
Så började han sjunga bombastic, dansa MJ och break osv. Sen typ kramade han mig och sen blev han rädd för Gunnar och sprang iväg. Haha, så himla kul. Random humor föralltid ♥

Nu har jag letat upp hela the boat that rocked's soundtrack så det ska laddas ner imorgon! Godnatt på er.

















Kommentarer
Postat av: mia

hhahah <3 ,han killen på stationen va överball ,m ! <3 hhahaha , jag bara typ kramade ihjäl eddis hand för jag va rädd at han snubben skulle krama mig med hahhaahah !



eheh e det din tjej ?

ja

oj shiiet , sry sry hahahaha ! <3

2010-01-20 @ 16:18:17
URL: http://miiaamoberg.devote.se
Postat av: It´s you and me baby !

Hej ! Har bytt blogg, kika gärna in på denna :)

2010-01-23 @ 12:12:16
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0