Mina föräldrar

Dag 3 - mina päron. Så nu får en sån här cheesy familjebild från i vintras. Eller det kan man inte säga nu när det är vinter va? Förra vintern. Eller våren kanske. Skitsamma.
Okej, min pappa heter Kjell och är 50+ någonting. Han tror att han är jättecool i sin lilla hästsvans (har försökt förklara för honom tusen gånger att så inte är fallet) och jobbar med reklam och elcyklar. Jag vet, skum combo.

Mamma, jobbar som landskapsarkitekt och vägrar låta mig färga hennes hår fast det börjar bli grått (blä, både mina föräldrars hår stör mig). Detta syns kanske inte på bilden, men hon är sjukt omogen och har världens torraste humor.

Varsågod, nu kan ni bli beskjutna av intressepilar om mina pärons jobb. Nu, julkalender och sen drar jag till skolan.











Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

SV Haha ja verkligen xD

2010-12-03 @ 07:47:50
URL: http://yasminemagnusson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fint kort:)

2010-12-03 @ 14:19:28
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0