Mina ambitioner


Ambitioner, ambitioner. Ehm, ja. Blä, jag vet inte. Typ komma in på rytmus, gå ut med MVG i allt, flytta till Paris, gifta mig med en 20årig Johnny Depp, bo i liten vindslägenhet och sen bli världsberömd artist, vinna OS i typ basket och hamna i Guiniess Rekord bok med rekordet för världens största samling körsbärsförpackningar. Sen ska jag göra en Arnold Swarseneger (okej, jag har inte en aning om vad han heter) och bli guvernör över någonting. Sen ska jag bli president och skapa världsfred. Innan jag dör ska jag dessutom stoppa miljöförstöringen, upptäcka en ny planet där det bor avatarer och flytta dit med min Johnny.

Eller något sånt..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0