Min favoritfödelsedag + random gammal paintbild

Skulle varit uppe den 18 december

Haha, oj... Asså alla mina födelsedagar när jag var liten var ju så sjukt bäst. Mina föräldrar var liksom kalasfreaks och vi hade teman som gick igenom hela kalaset och det var endå jättekul när man var liten. Men min bästa födelsedag var nog endå två år sen, när jag fick både min första digitalkamera och en elgitarr. Lovely.

Haha, så otacksam jag är endå. Jag var skitsur för jag fick en gitarr, eftersom jag inte fick någon kamera (fick kameran sen på kvällen). Haha, kommer ihåg det, jag var svinigt sur! Dessutom, jag fick en elgitarr och har fått en vanlig gitarr också. Sammanlagt har jag kanske spelat en halvtimme på de. Max. Gitarr är inte min grej.











Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

faaan så cool header :D

2010-12-21 @ 07:57:43
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0