Ett sista ögonblick

Sista på decemberlistan, äääääääntligen! Så jobbig den har varit!, fast endå, det har gått rätt så okej. Har hittat en ny, lite roligare lista till nästa månad som jag kanske ska göra, men jag kommer säkert inte palla. Lägger nog inte ner så mycket på bloggen nästa år, måste plugga. Det suger men måste ju göras. Skolplikt är en dålig uppfinning.

Okej, nu ett sista ögonblick. Asså hela denna listan är typ till för att man ska öppna upp sig och berätta fina saker så folk kan lära känna en, men jag kan verkligen inte det. Asså skriva seriösa, fina inlägg om mina djupaste tankar och blä. Det låter ju förfan hemskt bara man ens skriver det liksom. Så, nej ni får leva utan att få veta mina mörkaste, djupaste hemligheter om mina största misstag och blablabla.

Okej, nu ska jag faktiskt försöka förklara detta inlägget här. Gamleby för ett år sen typ. Vi var nere vid sjön och chillade, satt vid bryggan och ja typ tog det lugnt. Sen ser vi en skum gubbe typ 200 meter bort som står och pissar. Sen efter ett tag märker vi att han inte pissar utan wiho, yes ni fattar. Vi garvar ihjäl oss, för han ser ut precis som våran gympalärare. Sen går vi dit, med Sophia i spetsen som skäller ut honom för full hals när han sitter där utan byxor och sen flydde han på sin cykel. Hahahaha, det var det roligaste och äckligaste jag har varit med om typ. Och han såg ut precis som våran idrottlärare. Ueh.













Kommentarer
Postat av: josse <3

sv; en Sony a230 och en Canon EOS550D :)

2011-01-02 @ 06:06:56
URL: http://ponnypluttisarna.blogg.se/
Postat av: felicia ;d

hahahahhahah de va typ överroligt men ändå inte xd

2011-01-02 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0