Run run it's springtime!

Besöksrekord idag i min nya bloggperiod, yäho. Sveriges högsta, typ. Eller inte. Men endå. Har haft bloggen ett tag men la av och gjorde en nystart för en vecka sen typ, och detta var det högsta hittils på min nya period. Krångelkrångelkrångel.

Annars då, min bror är dum i huvudet. Han måste ha internetkabeln nuuuu för att han ska snacka med sin flickvän. Liksom käre bror, har du hört talas om telefonen?! Jättefin uppfinning som gör det enkelt för dig att prata med människor långt bort din jävla nöt. Jag säger upp mitt syskonskap med en korkade figuren.

UPDATE:
:D










Kommentarer
Postat av: Angelika

Vad roligt :D



Jag har kollat din förra blogg när du hade den och sen har jag kollat mycket på den här :D



Den här designen är jättefin =)

2010-04-23 @ 15:20:03
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: sara

snygg blogg!

2010-04-23 @ 21:03:00
URL: http://tipik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0