Tradig fredagskväll..

Inget kul hände igår, kollade film och pratade i telefon med Sebastian hela kvällen typ för nu har jag tydligen utegångsförbud igen? Förstår verkligen inte mina föräldrar, men ikväll får jag dra ut. Har jag sagt att jag inte förstår mina föräldrar? Men jag upptäckte iallafall att han som spelar Dumbledore (den gamla) är samma som spelar Prästen i Greven av Monte Cristo. Hahaha, vilken informationsbringande natt jag har haft altså... Men nu ska jag ladda ner lite musik och lite film och ja. Och kolla Harry Potter 1 för att verkligen vara säker på det jag upptäckte inatt haha. Fast först ska jag ut ett tag som den gangster jag är :)


Jag och min kära syster som för övrigt var på Idol igår men inte tog Anders Bagges autograf till mig! SÅn liten bitch. Men vi posar ju vääääldans med fint.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0