18:05


Har börjat måla min vägg nu haha. Jag kan inte måla och insåg precis att jag kommer behöva måla typ tre gånger för att det ska täcka helt. Blöh. Jag ska göra en stor vit ruta typ som jag ska sätta upp massa bilder i och klottra på. Den kommer täcka ungefär en och en halv vägg. Kommer nog bli rätt ball när det är klart men nu har jag bara gjort ett lager, så den blågröna väggen lyser ingenom änsålänge.

Men typ såhär ska det bli när det är klart;

Orkade inte sitta och kladda över hela bilden17:, men ni fattar konceptet.



















Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha nej då är det inte så lätt ;)

tack detsamma!

2009-11-22 @ 18:59:11
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Boffan

Kommer ju bli ascoolt ;D

Ska du ta bort hela din grön/blåa vägg?

kram

2009-11-23 @ 20:24:48
Postat av: Ingrid

boffan: tror jag med hihi :D

nej bara två våggar :)

kramkramkramkram

2009-11-23 @ 21:13:41
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: Boffan

sv: okaj :D

kramar!!

2009-11-25 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0