Första advent!

Faktiskt jättemysig natt som spenderades i Malmö men den ska vi inte ta detaljer på höhö. Sen stack jag från Arlöv och två sovande fjortisar vid nio imorse för att dra till min första konfaträff. Känner mig lyckad, jag ska konfimera mig liksom. Och nu har vi inga fler möten förrens efter jul. Haha så sjukt onödigt. Men jag hade askul i kyrkan. Satt och misstolkade alla psalmer. Men liksom texten är ju typ såhär i varje sång; Öppna dina portar vida, och släpp in Herrens stora härlighet. - liksom till för att misstolkas av personer med torr humor som jag (a)

Men har satt in mina juldesignsaker nu iallafall. De blev lite så geekiga men de får duga tills jag byter design helt efter jul.


















Kommentarer
Postat av: sandra

tjänar du pengar på din blogg? om inte kika in och jag kan hjälpa dig. Kram !

2009-11-29 @ 19:04:53
URL: http://saandriiie.devote.se
Postat av: mia

sjukt fin blogg gmn <3

konfan hade it alls varit kul utan deej

2009-12-06 @ 11:13:25
URL: http://miiahsblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0