Studiedag

Jag är verkligen världens skillade människa. Mamma väcker mig halv åtta imorse, och vi måste åka till skolan senast åtta. Så jag stressar som en idiot, tappar min mascara på min tröja så den blir typ helt nerkladdad och sånt. Sen när jag väl kommer till skolan så är det typ tomt. Men ja ba; whatever, folk är väl sena. Så går jag in helt så sittar alla lärarna där i en ring och säger att vi har studiedag. Snacka om att jag kände mig smart just då altså. Så jag fick dra hem igen, och har sovit hela dagen ungefär.


Och nu ska jag återgå till att kolla på denna gula saken. Vi kom fram till att det är en kyckling för vi kom inte på något annat djur som är typ gult och fluffigt. Dessutom är kycklingar lite sådär wierd haha.

















Kommentarer
Postat av: Bebis

Tack så mycket<3:)

2009-11-18 @ 14:34:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Sophia

Nä det måste vara en guldhamster! :) haha

2009-11-19 @ 22:16:18
URL: http://sophiar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0